Buğday Tanesi Derneği

Hüseyin Can doğduktan sonra, hayatım çok değişti. Engelli bir çocukla yaşamanın nasıl olduğunu, daha önce, tahmin bile edemezdim. Toplumumuzda engeller için yapılacak çok şeyin olduğunu düşünüyorum. Bu konuda Türkiye son senelerde epey yol aldı. Ancak, yolun henüz başındayız.

Yaşadıklarımdan yola çıkarak, engelliler için, daha neler yapılabilir diye düşünmeye başladım. Bir şeyler başarabilmek için de, el ele vermek gerektiği kanısındayım. Bu sebepten dolayı, Eskişehir’de faaliyet gösteren, Buğday Tanesi Derneğine üye oldum.

Derneğin 3. Olağan Genel Kurulu 25.01.2009 tarihinde Eskişehir Tarım İl Müdürlüğü toplantı salonunda yapıldı. 59 asil üyeden 33’ü Kurula katıldı. Gündem maddeleri gereği yönetim ve denetim kurulları seçimi de yapıldı. Bu seçimlerde, ben de yönetime aday isimler arasındaydım ve seçildim. Seçim sonuçları söyle:

Yönetim Kuruluna seçilen Asil Üyeler:
1 – Gülhayat ÖCAL (Başkan)
2 – Hüseyin DİYARBAKIRLI
3 – Özlem YILDIRIM
4 – Emine YILDIRIM (benimle bir akrabalığı yok, sadece isim benzerliği)
5 – Hafize ŞEKER

Yedek Üyeler:
1 – Düriye AYVAZ
2 – Abdullah KANDEMİR
3 – İsmail EKMEKÇİOĞLU
4 – Necmi TÜRE
5 – Abdurrahman DİRİ

Denetim Kuruluna seçilen Asil Üyeler
1 – Büşra KILIÇ
2 – Sevim KAÇAR
3 – Nurcan YILAN

Yedek Üyeler:
1 – Azime CANKAZ
2 – Melek BİNGÜL
3 – Nazan T. SERİN

Bu liste iki sene boyunca yönetimde kalacak. Seçim sonuçlarının hayırlı olmasını diliyorum.

Beni tanımayanlar, şimdi resimlerde hangisi acaba Özlem Yıldırım diye merak ediyorlardır🙂

dernek-genel-kurulu-2009-3

dernek-genel-kurulu-2009-2

dernek-genel-kurulu-2009-1

Haberler kategorisinde yayınlandı. Etiketler: , , , , . Leave a Comment »

Bir Cevap Yazın

